Powered By Blogger

2010. március 11., csütörtök

2010. március 11.




Nos csak azt tudom mondani, hogy hihetetlen! Mázli már úgy fogadott minket, hogy hozta a labdáját! Igaz, hogy még bicabóca és lépten nyomon összeakadnak a gyenge lábacskái, de egyértelműen vidám! Az udvaron már jelölget! - sajnos a lakásban is próbálkozik a betyár, de egyre kevesebb a baleset. Egyrészt azt írom, hogy nagyon gyenge még, másrészt meg hihetetlen erős! Magától fel tud állni már! És látnátok hogy nyúzza a labdát!! :D
Két nap alatt - csoda! Mázlira még a felépülés hosszú folyamata vár - messze van még az egészséges kutyától, de ez egy abszolút elérhető cél!
Ó és a kiváltságosok közé tartozom: egy rakás puszit kaptam tőle.
Hogy tud ez a kiskutya még bízni?

4 megjegyzés:

  1. Igen, én is olvastam a bejegyzést, aki Ön szerint azért harcolt, hogy altassák el. Ez a harc annyiból állt, hogy javasoltam az orvossal megbeszélni, mi a véleménye, mert nem akartam, hogy szenvedjen. Ennyi volt a harc, egy egyszeri javaslat egy alkalommal.

    VálaszTörlés
  2. A hozzászólásom tényleg azokra vonatkozott, akik harcoltak..majdnem szó szerint. Kapom a telefonokat, hogy állatkínzó vagyok, úgysem marad életben. Ilyen esetekben természetesen én is kikérdezem az állatorvos véleményét, feleslegesen én sem szeretném, ha szenvedne egy jószág. Köszönöm, hogy elvitték orvoshoz Mázlit. Minden jót kívánok kedves Skatch, próbálom folyamatosan vezetni Mázli blogját, remélem, hogy olvasója lesz. Üdvözlettel: Simon Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa! Én nagyon drukkoltam Mázlinak és köszönet érte, hogy követhetjük a sorsát!
    Örülök annak is, hogy remek befogadóra talált ez a kutyuska és melegben, szeretetben lábadozhat!
    Egyszerűen elképesztő, ami manapság megtörténhet az állatokkal, amit egyes emberek művelnek büntetlenül velük. Szomorú.
    De szerencsére Mázlinak már egyenesben van az élete!
    Sok sikert kívánok a foxi mentőknek!
    Üdv, Vizdák Andi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Andi!
    Köszönjük szépen a jó kívánságot! Az érdem elsősorban a Kíra Völgyi Állatvédőké akik megmentették és orvoshoz vitték, és Erikáé aki felhozta és nagy szeretettel gondozza Mázlit. Igyekszünk és segítünk, ameddig a lehetőségek adottak. A blog elsősorban azért készült, hogy felhívjam a figyelmet arra - rengeteg segítségre szoruló, rossz állatpotban lévő állat van még. Bízzunk benne, hogy egyszer felnövünk ahhoz, hogy megfelelően gondoskodni tudjunk/akarjunk az állatokról.
    Szeretettel: Simon Zsuzsanna

    VálaszTörlés