Powered By Blogger

2010. március 22., hétfő

2010. március 21.

Tegnap megláttam Mázlit és majdnem elájultam, hiszen egy frissen fodrászolt, rendkívül jóképű úrikutya állt velem szemben. Nagyon szépen köszönjük a NAFFYKA kozmetikának, hogy felajánlották Mázlinak ezt a wellness délutánt!
Bátran elmondhatom, hogy minőségi munkát végeztek, gyönyörűséges lett Mázli! Köszönjük!
www.naffy.hu
Előzetes bejelentkezés: 0620 347 2018
Liptai Krisztina



Tegnap Mázli kutyás társaságban volt a Rákosmenti Kutyaiskolában, agility edzésen. Este hozok képeket is!

Szeretnék idézni, Beától, aki egyik kedves agilitys sporttársunk: "Mázlit jól megcsodáltam, és végre megszeretgethettem. Hihetetlen, hogy ahhoz képest, hogy min ment keresztül, hogy bántak el vele, milyen nyitott és barátságos, szeretetreméltó. Csodálom ezt a kutyát, hogy mindezekután ennyire nyíltan kedves velünk. Szóval köszönöm, hogy kihoztátok és megismerhettem.
"

3 megjegyzés:

  1. Remek hír!:) Nagyon örülök, hogy Mázli ilyen szépen regenerálódott és boldog!
    Üdv, Vizdák Andi

    VálaszTörlés
  2. nagyon várjuk az új képeket, és aggódunk Mázliért minden nap.

    VálaszTörlés
  3. Mázli még messze nem egészséges - a szerdai vizsgálatok remélem pontosabb képet adnak a szervezetéről (állapotáról). Ha elég erős lesz akkor jön az ivartalanítás, no meg az oltások...chip és full extrás lesz nem csak csinos:)

    VálaszTörlés